Bring Me My Hookah!
Dane & Hart
Home LaurenDane.com MeganHart.com Contact


July 23rd, 2008
there’s that burning again…

yeah, I’m still at the beach…

M

6 comments to “there’s that burning again…”

  1. 1

    *claps excitedly* Whoo hoo Megan!! Work them vocal cords. LOL!!! I wish I was out at the beach tanning right now. I miss Florida soooo much.


  2. 2

    ROFL That’s it? Where’s the rest?

    Hope you’re enjoying the beach!


  3. 3

    I’ve heard much worse – you’re fab! :-)

    Have a lovely day! :-)


  4. 4

    Haha soooo random!


  5. 5

    LOL Ooo! Can I be one of your back up singers? Then we can both quit our day jobs!! Or not. :lol:


  6. 6

    I thought it was pretty darn good Megan! You definitely would not want to hear me karoke.

    Have a great time at the beach!





Login